Julen som gick




Jag gjorde egen glögg. Provade mig fram lite, den på alkoholfritt vitt vin blev godast. Har en flaska kvar. Struntar nog i att julen är över och gör glögg av den med. Det är för gott för att inte göras helt enkelt.








Bakade pepparkakor som blev en julklapp








Åkte upp till Jämtland, så kul att få träffa familj och släkt. Det blir inte så ofta.
Det var kallt. Ca 32 minus sådär!





























Systerbarn på gång! Otroligt kul och spännande!




Det var så kallt så att den redan glesa granen förlorade hälften av sina grenar när pappa lade den på biltaket.
Pappa varnade oss innan han bar in granen; "Nu får ni förbereda er på den värsta! Det blir vad det blir! Okej?!" Haha! Vad vi skrattade!




Jaja. Med lite pynt så blev den mycket bättre. Den spred ljus och glädje och det är väl viktigast! :)







Hälsade på hos min pojkväns familj. Det hade snöat en del...




Jag hade gjutit dalahästar i betong som jag gav bort. Det var dock väldigt svårt att få ut dem ur formarna utan att skada dem. Så här kunde resultatet se ut.











Fikade på Svenssons med lillasyster. Mysig ställe!







Och mera fika...


En riktigt fin jul!


/Moa

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-01-14 @ 14:08:36
Postat av: emma

Fina bilder :-)

2011-01-14 @ 14:08:59
URL: http://emmatokfrans.blogg.se/
Postat av: Ronny

Fina bilder, Moa,, speciellt på den granna granen....

2011-01-15 @ 13:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0