Köket




I mitt lilla kök spelar mormor och morfars gamla lampa huvudrollen. Jag har utgått ifrån den när jag inrett köket.
Dock är köket nästan för litet för att ens kunna indredas, men jag försöker.




De klassiska 90-tals handtagen i furu (?) har bytts ut mot ett par som är lite stilrenare från IKEA.
Två ramar med Warholmotiv har placerats på varsin sida om det lilla fönstret.




Jag har varit på jakt efter något att dölja källsorteringskassarna med ett tag.
De är ju en föga vacker syn. Igår hittade jag en vaxduk som jag sydde om till en liten gardin och hängde upp.




Så här blev resultatet. Är rätt nöjd. Ser nästan ut som kakel om man kisar med ögonen :)
Nu måste jag bara hitta någon fin gardin för att ta bort uppmärksamheten från betonväggen utanför fönstret!





En sån här hade gärna fått ersätta min nuvarande vattenkokare söm börjar bli lite sliten


/Moa

Kommentarer
Postat av: emma

Vad bra det blev! Den där lampan är så fin.

2011-02-27 @ 16:05:45
Postat av: isa

skikkelig nice med skynket moa! duktig. Själv har jag hängt upp flera bilder på rummet. En på en häst! och en på en gammal man på trehjuling och två bordercollies därbak!

2011-02-28 @ 22:54:06
Postat av: Ellen

Så jäkla snyggt!

2011-03-02 @ 16:01:12
Postat av: Moa

Tack! :)

2011-03-03 @ 18:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0