Coco








Jag har sett både Coco Before Chanel och Coco Chanel.
Innan jag såg filmerna så visste jag inte så mycket och Coco Chanel, jag kanske inte vet så mycket fortfarande heller i och för sig, för man vet ju aldrig hur verklighetstrogna filmer är. I de två filmerna får man ganska olika uppfattning om henne som person.

Jag tror att bilderna ovan visar den riktiga Coco Chanel i unga år.

Oavsett hur hon var som person privat verkar hon riktigt cool, beslutsam, målinriktad och orädd.
Hon vågade gå sin egen väg, skippa obekväma korsetter och kläder fullkomligt överösta med dekorationer.

Enkelt. Avslappnat. Stilfullt.
I like it.

//Moa





Kommentarer
Postat av: Emma

Fint :-)

2010-06-17 @ 21:54:11
URL: http://emmatokfrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0