Tidig födelsedagspresent


....ett medlemskap i fotografiska familjen! Tack Mamma!

Som medlem i fotografiska familjen får man gratis inträde på Fotografiska i ett år, samt tillgång till bl a filmvisningar och guidningar. Wiiiee! Jag älskar fotografiska, och jag älskar deras kafé. Nu kan jag gå dit när jag vill :)


Jag ser fram emot utställningen OIL av fotografen Edward Burtynsky.

Så här skriver Fotografiska om utställningen:

Kanadensaren Edward Burtynsky har vigt sitt fotografiska liv till att uppmärksamma mänsklighetens påverkar på jorden. Med sina monumentala, detaljerade storformatsfotografier av artificiella landskap, industrier, gruvor och städer, berättar han med ett knivskarpt bildspråk hur vi behandlar vår värld.
21 april - 26 juni, 2011.






//Moa

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul! Läskig bild med alla bildäck...

2011-02-11 @ 09:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0