Work work!



Jag har fått jobb! Jag berättade tidigare om att jag hade två arbetsintervjuer. Jag hade tur som blev erbjuden båda jobben. Den arbetsgivare jag helst ville ha hörde av sig sist så jag hade redan tackat ja till den andra jobbet. Men jag hade inte skrivit under något så jag ringde och tackade nej. Usch vad jag kände mig taskig! Jag hade bokat in massa arbetstillfällen redan. Men men, ibland måste man vara lite egoistisk och tänka på sig själv.

Det jobb jag valde ger mig bättre arbetstider, lite bättre lön, det är närmre och ligger så centralt i city som det kan bli. Dessutom har jag bara 50 m till gymmet därifrån. Jag är så nöjd över det!



/Moa

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis, vad kul! Vilket jobb var det du tackade ja till?



Kram

2010-05-09 @ 16:16:05
Postat av: Lina / Come again second hand

Grattis! Alltid kul med nytt jobb!

2010-05-12 @ 09:30:14
URL: http://komigenbloggen.blogspot.com
Postat av: Moa

Tack!! Lina: Vad fin du och din blogg är förresten :)

2010-05-12 @ 14:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0