Hanna fucking bäst Fridén

Jag upptäckte hennes blogg först igår, jag är nog lite efter men gud vilken bra tjej!
Jag hittade henne eftersom att hennes blogg låg bra till på "Mest vald som favorit"-listan på Bloggportalen.se

Vad glad jag blir när någon som är en favorit är en person som har nått bakanför pannbenet och bloggar om viktiga saker.
Hon fotar vackra foton, shoppar stilig second-hand, ritar coola serier och gör säkert massa mer häftiga saker som jag inte har hunnit upptäcka än.

En ny favorit!

Såg henne på Uppdrag Granskning idag i ett inslag som handlade om vestibulit (rekommenderas), hon lät otroligt intelligent, det behövs fler tjejer som hon.


//Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0