Lilla mormor







Idag småplockade jag lite bland mina papper och fann en bild på min mormor.
Hon har gått upp på fjället men jag tycker att hon ändå ser väldigt glamorös ut.
Så fin i håret.
Jag skulle också vilja vara så fin i håret :) 
Många gånger tycker jag att folk var tjusigare förr, det var finare när gatorna var fulla med människor som bar stiliga kappor, hade fina läderskor och portföljer i händerna. Nu ser man mycket sportiga kläder. Ryggsäckar och slitna sneakers, det kan var snyggt men är inte lika stiligt.
Jag satte in bilden i en fin ram, jag har en annan bild på mormor och mamma i en likadan ram.


/Moa

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fint :-)

2010-04-12 @ 14:48:47
URL: http://emmatokfrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0