Älskade lilla vintageväska

 

Jag älskar den här väskan som jag har fyndat på Tradera! Den har perfekt storlek för att min lilla tiotummare ska få plats, plus att jag får plats med en liten termos och något  mellanmål. Alltså perfekt för de dagar jag bara har föreläsning i skolan.

Det är väldigt sällan jag hittar någon ny väska som jag tycker om, jag tycker om enkla och stilrena väskor, inte oversizade påsliknande saker. Det får gärna vara fyrkantigt för min del, och då är det perfekt att handla second hand, inte bara är det klimatsmart men man får också en väska som man förmodligen är ganska ensam om.  Jag vill iallafall inte se ut som alla andra.

// Moa

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken fin :-)

2010-04-19 @ 16:48:38
URL: http://emmatokfrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0